Qui és Pere Cabaret?

Pere Cabaret és el sobrenom de Pere Borrell. Un dia vaig decidir canviar-me el cognom per donar una empenta a la meva vida. El resultat és que, des d’aquell dia, la meva vida s’ha convertit en un vodevil en tota regla. Actualment, la feina que faig es mou a cavall del dibuix, la música, el teatre i el món de la docència. De vegades, em sento una mica com un drac de molts caps, però sempre trobo el moment adequat en què puc aportar alguna cosa diferent a cada àmbit.

La meva formació en el camp del dibuix sempre ha estat autodidacta. Ha estat la intuïció la que m’hi ha empès progressivament. Omplint llibretes, creant personatges, fent dibuixos als peus de pàgina de partitures de piano dels meus alumnes de música, complint encàrrecs per a amics, dissenyant cartells i un llarg etc….he arribat a plasmar l’univers d’imatges que viuen a la meva ment.

Amb el pas del temps, poc a poc, tot s’ha anat materialitzant en llibres, exposicions i altres projectes amb editorials i autors. He col·laborat en diversos llibres de la Lola Casas com a músic i il·lustrador. Amb ella sempre tenim alguna cosa entre mans i d’un projecte passem a un altre. És com una bogeria creativa!!! Ens ho passem bé marejant editors i enredant els nostres amics per poder materialitzar tot allò que tenim al cap. Tots dos defensem un lema ben senzill: que la frescor, la senzillesa i el valor del fet quotidià impregni la nostra feina. Sense defugir mai la qualitat.

En aquest blog trobareu una gran part de la meva obra gràfica, així com vídeos d’una companyia imaginaria anomenada “ Trágico ballet de papel”.

Res més. Ja esteu ben servits. Xafardegeu aquest blog i passeu-vos bé amb un toc de Cabaret.

Pere Cabaret

Responder

